Over 25.000 tasting notes

One of Norway's largest wine tasting note archives, containing more than 25.000 tasting notes. All tasted by one taster, not a panel, so Norway's most consistent archive as well. To find tasting notes? Search; mywinesandmore "wine name" on google, to find all notes from one property.

Thursday 3 September 2009

Hvem blir så neste? BMW 320daT

Her kom bilen som var den mest sannsynlige arvtageren, sporty, dynamisk, utrolig morsom å kjøre, nærmest umulig å ikke bli glad i. Nydelig kraft i motoren, men den hadde ett minus. Det var ett utrolig lite bagasjerom......Passaten er jo nesten full daglig......Her var det meste i orden, nydelig bil, fantastisk service hos Stenshagen, alt var på stell, hadde jeg funnet bilen?


Ja jeg hadde på mange måter det, helt til Mercedes lanserte sine nye motorer og avgiftene gikk ned med nesten 60.000,- og denne bilens større bagasjerom og i mine øyne penere utseende avgjorde, men det ble målfoto.


BMWen er helt klart morsommere å kjøre på svingete landeveier, men jeg kjører mest på motorvei, hvor C-klassen er bedre, Motoren har mer kraft også, men jeg vill beholde førerkortet...., Mercedesen er mer komfortabel, og har bedre plass inni. Men ved neste bytte om 3 år har det kommet ny 3 serie, så jeg får sjekke ut igjen da.....



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.