Over 25.000 tasting notes

One of Norway's largest wine tasting note archives, containing more than 25.000 tasting notes. All tasted by one taster, not a panel, so Norway's most consistent archive as well. To find tasting notes? Search; mywinesandmore "wine name" on google, to find all notes from one property.

Saturday 13 December 2014

God Vin og Vin-forum



Hei alle sammen, ikke meningen å fortsette en splid, men med ett tilbakevendende tema kommer jeg med en oppklaring fra min side. 

I siste nummer av bladet Vinforum skriver Knut Sogner om vindiskusjonssider hvor blant annet God Vin startet av meg på facebook står omtalt. Men det fremkommer en slags teori om at jeg forlot diskusjonsgruppen Vin-forum på facebook grunnet småkrangling om postinger. Jeg forlot aldri Vin-forum på facebook, jeg ble kastet ut av en av administratorene på gruppen. Jeg har aldri fått noen forklaring på hvorfor. Jeg har heller ikke mottatt noen invitasjon tilbake. God Vin ble startet ene og alene grunnet denne utestengningen. Gledelig nok har God Vin på bare få uker fått over 800 medlemmer.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.