Over 25.000 tasting notes

One of Norway's largest wine tasting note archives, containing more than 25.000 tasting notes. All tasted by one taster, not a panel, so Norway's most consistent archive as well. To find tasting notes? Search; mywinesandmore "wine name" on google, to find all notes from one property.

Thursday 3 September 2009

Hvem blir så neste? Audi A4 2,0Tdi Avant

Så var det denne da, alle norske biljournalisters favoritt. Jeg satte meg inn og var veldig betatt av den umiddelbare kvalitetsfølelsen. Men det ble fort til skuffelse ved kjøring. Den var nesten identisk med Passaten. Forhjulsdrift som jeg missliker (X-typen har også dette, men det merkes egentlig ikke), setet føltes likt, lyde4ne var like, instrumentene lignet, den ble fort kjedelig. Komforten var utrolig, man hører knapt brosteinene, men den ble også litt kvapsete på svingete vei.


Det som skuffet meg mest var at jeg overhode ikke hadde behov for å sette meg inn i bilen igjen når den var parkert. Der er den helt lik Passaten, det er kun fremkomstmiddel. Jeg kikket på endel andre biler også, men nå hadde jeg vært igjennom de som var mest nærliggende for meg. Audien var svært billig, helt til du skulle ha en knapp ekstra i midtkonsollen. Ekstrautsyret er svinedyrt, og bilen endte som den dyreste av alle alternativene, og alle var nesten likt utstyrt. Som den kjedeligste i mine øyne havnet den nederst på listen.




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.