Over 25.000 tasting notes

One of Norway's largest wine tasting note archives, containing more than 25.000 tasting notes. All tasted by one taster, not a panel, so Norway's most consistent archive as well. To find tasting notes? Search; mywinesandmore "wine name" on google, to find all notes from one property.

Thursday 3 September 2009

Resultat


Konklusjonen ble ikke helt som over.......


1 plass:
BMW 320 daT; På grunn av utrolig morsom å kjøre, fantastisk service hos forhandler og deilig bil. Liten bagasjeplass og trangt baksete.

1 plass:
Mercedes C200T CDI; På grunn av utseende, interiør, kvalitetsfølelse, service hos forhandler, og den beste komforten av dem alle. Stor bagasjeplass. Men dyrere enn BMW og Jaguar


3 plass:
Jaguar X-Type 2,2d Stasjonsvogn: De tre første ligger svært nær, denne havner bakerst kun grunnet kjøreegenskapene som etter ca ti år er litt gammeldagse, men denne bilen forelsker man seg i, og den klart vakreste av dem alle. God bagasjeplass.


4 plass:
Audi A4 2,0tdi Avant; Altfor lik Passaten, og den synes jeg jo er ganske kjedelig, så det ble ingen favoritt.......


Dette er jo personlige preferanser, men det er så stor forskjell på dem at de bør prøves om man er ute og kikker......


Hvorfor bestilte jeg så Mercedes? Når jeg prøvekjørt bilene var den dyrest av de 4 og jeg bestemte meg for BMW. Men så kom E-klassen med nye og snille CO2 motorer, og disse kommer også i C-klasse. Kristin Halvorsen ble glad, feiret med bløtkake og prisen på C-klasse gikk ned med nesten 60.ooo og ble plutselig den billigste med det utsyret jeg ønsket meg. Som Mercedeseier i 10 år allerede er jeg ikke lei meg når jeg nå straks skal ta imot min sjette Mercedes, og den første nye.....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.